Hausdörfer-dag 2012

Op zaterdag, 24 november a.s. organiseert het Hausdörfer-instituut i.s.m. de Stichting Natuurlijk Spreken weer de jaarlijkse Hausdörfer-dag. Het thema luidt: “Klinken Kan Iedereen” (wie een Hausdörfer-basiscursus heeft gedaan, zal dit kunnen beamen).
Wie donateur is en zich snel opgeeft, krijgt € 15,- korting op de deelnamekosten.

De Hausdörfer-dag is bedoeld voor iedereen die zich (verder) wil ontwikkelen op het gebied van “vrij spreken” en voor allen, die graag tijdens een gezellig samenzijn willen vieren dat het spreken voor hen geen belemmering meer vormt. Wij zullen ons – ook deze dag – uitsluitend bezighouden met oplossingen (en niet met problemen).

Drie workshops staan deze dag centraal:

Daarnaast bestaat de gelegenheid om in een workshop nader kennis te maken met de Hausdörfer-therapie.

Datum: zaterdag, 24 november 2012

Locatie: De Bosrand te Ede (klik hier voor een routebeschrijving)

Aanvang: 9:30 uur (aanmelden tussen 9:00 en uiterlijk 9:30 uur!)

Om 15:45 uur begint de informatiemiddag voor belangstellenden (tot ca. 17:30 uur) waarbij ex-cursisten vertellen over hun ervaringen met de Hausdörfer-therapie. Een mooie kans dus om meer over de Hausdörfer-therapie te weten te komen. Iedereen is welkom! Aan de informatiemiddag zijn geen kosten verbonden.

We sluiten de dag af met een gezellig diner om 18:00 uur waarbij we uiteraard hopen dat iedereen nog aanwezig zal zijn.

De deelnamekosten bedragen:

• € 50,- voor deelname aan het dagprogramma voor donateurs van de Stichting Natuurlijk Spreken die zich vóór 21 oktober a.s. opgeven;
  • € 65,- voor deelname aan het dagprogramma voor niet-donateurs van de Stichting Natuurlijk Spreken of voor donateurs die zich ná 20 oktober a.s. opgeven;
  • € 20,- voor het diner (aanvang 18:00 uur).

Deelnamebedrag a.u.b. overmaken op bankrekening: 77006022 t.n.v. Stichting Natuurlijk Spreken te Winterswijk (IBAN: NL36INGB0007706022 BIC: INGBNL2A)
De lunch en koffie/thee zijn inbegrepen bij de genoemde prijzen voor het dagprogramma. Iedereen is welkom om deel te nemen (ex-cursisten, vrienden, familieleden, logopedisten/stottertherapeuten en/of andere belangstellenden). Ben je nog geen donateur, maar wil je wel profiteren van de korting? Geef je dan nu (via het inschrijfformulier hieronder) op als donateur voor minimaal 15 euro per jaar en ontvang korting op de komende Hausdörfer activiteiten!

Je kunt je opgeven voor de Hausdörfer-dag of voor uitsluitend de Hausdörfer-informatiemiddag. De informatiemiddag begint om 15:45 uur en eindigt om ca. 17:30 uur.
Graag één formulier per deelnemer invullen.

Inschrijfformulier

1. (verplicht)
  2. (verplicht)
  3. (verplicht)
  4. (verplicht)
  5. (verplicht)
  6. (verplicht)
  7. (geldig e-mailadres verplicht)
Workshops
  1. Ik geef mij op voor het dagprogramma en kies voor de volgende workshops:
  2. (verplicht)
  3. (verplicht)
Overige
  1. (verplicht)
  2. * € 50,- voor donateurs bij opgave t/m 20 oktober en € 65,- voor donateurs en niet-donateurs bij opgave ná 20 oktober a.s.. (excl. de kosten voor het diner).